Ponnari, jee!

Huomasin tänään, että mun hiukset yltää ponnarille! Minulla on ollut pitkät hiukset viimeksi seiskaluokalla ja semipitkät noin 10 vuotta sitten häiden aikaan. Nyt tilanne on se, että kampaajani on Oulussa ja välimatkan takia parturissa käynti on vähän venähtänyt. Tuntuu siltä, että voisin vaihteeksi antaa ihan tarkoituksellakin tukan vähän kasvaa. Sehän tekisi aamuistakin superpaljon helpompia, kun voisi sutaista hiukset vain kiinni.



Koitan keksiä päässäni negatiivisille asioille positiivisia mielleyhtymiä ja nyt ajattelen, että ylikasvanut ponnari-tukka on reppureissaajien lookki. Loogisesti ajateltuna: tukka enteilkööt maailmanympärimatkalle lähtöä! (Läpi historianhan on ennustettu teelehdistä ja tinoistakin.) Olen valmis!

2 kommenttia

  1. Ihana ajattelutapa! Mulla taas se mun viimekeväinen lyhyt tukka oli kunnon reissutukka, ja sillä olikin superhelppoa käydä reilaamassa kun ei juuri tarttenut kampaa näyttää. Nyt sitten kasvatellaan, mut ei mulla oo vielä edes yhtä pitkä ku sulla, kun ei mee ponnarille!

    Ai onko se teidän superreissu maailmanympärysmatka!? ;)

    VastaaPoista
  2. Mut sää osaatki tehä lettejä!

    No ei meillä oo mitään reissua vielä tiedossa, mutta haaveita haaveita :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva saada!